
Låt oss göra dig nöjd med
UI/UX DESIGN.
En unik UI-designbyrå som tillhandahåller UI / UX-tjänster från Startups till företag och syftar till att tjäna Fortune 500s
1.
Strategy Workshop – Bringing Alignment
Oavsett om vi skapar en ny produkt från grunden eller omarbetar nuvarande erfarenhet, arbetar vi som UI UX-konsult för att ha en samarbetsmetod som involverar viktiga intressenter för att få allas kunskap och förståelse för projektet. Detta ger anpassning när det gäller slutanvändares persona och affärsbehov.


2.
Definiera användarpersona – känna till användarna först
För att förstå dina krav bättre skapar vi detaljerade användarpersoner för att definiera din publik. Vi anser att det är ett viktigt ansvar som en ledande UI UX designbyrå. Sedan tar vi fram resultatet för att göra ytterligare kvalitativ och kvantitativ forskning och analys.
3.
Empathy Mapping – Gå in i användarnas skor
Fördelarna med att göra empatikartläggning är många. Vi tror att det tar bort partiskhet från våra mönster och anpassar teamet till en enda, delad förståelse för användarens empati som vad de leder, ser, gör eller lyssnar på. Vi upptäcker sedan svagheter i vår forskning, avslöjar användarnas behov som användaren själva kanske inte ens är medvetna om, förstår vad som driver användarnas beteenden som slutligen styr oss mot vad användaren känner eller tänker.


4.
Analysera konkurrentlandskap – Identifiera vad till och vad inte
Det är viktigt att identifiera vem du tävlar med. Detta hjälper till att definiera både stötande och defensiva strategiska sammanhang för att identifiera möjligheter och hot. Hur vi gör det: identifiera potentiella konkurrenter och deras målkunder, ange nyckelmatriser eller kompetenser och tilldela var och en poäng. Bedöm sedan var och en av dem på de identifierade matriserna och planera vad vi behöver göra och vad inte i UI UX-produktdesignplaneringen.
5.
Mind Mapping and Card Sortering – Divergence to Convergence
Detta är steget där vi involverar produktägare, utvecklare, chefer och äntligen designers att slänga all data vi har samlat på väggen. Vi grupperar var och en av dem på klisterlappar / kort. Den sorterade kartan ska ha liknande och relaterade komponenter i en applikation i bitar som ger oss en bas för att bilda en menystruktur från en högnivåvy. Resultatet? En sömlös UX som är godkänd av alla. Inte undra på varför vi kallar oss mästare inom design av användarupplevelser.


6.
Arkitekturinformation – Bygg applikationskartan
Informationsarkitektur hjälper oss att skapa en plan som förhindrar sökbarhet och användbarhetskatastrofer – vilket leder till dyra omarbetningar. Det är därför som införlivar informationsarkitektur alias IA som en stor del av våra UI UX-designtjänster. Det hjälper oss att fokusera på att organisera, strukturera och märka innehåll på ett effektivt sätt så att användare hittar information och slutför avsedda uppgifter.
7.
Low Fidelity-skisser – Byggnadsskärmens ritning
När informationsarkitekturen är detaljerad har vi en rättvis förståelse för hur man skapar en skärm. Vi börjar skapa snabba och billiga pappersprototyper som innehåller navigering, innehåll och åtgärder för varje användarkrav. Denna aktivitet hjälper oss att få tidiga feedback från våra intressenter, rätta till misstag och upprepa för att minska omarbetningen i senare skeden.


8.
High Fidelity Wireframing – Detaljer om skärm och flöde
Vi omvandlar vidare pappersprototyperna till trådlösa ramar med hög kvalitet. Detta hjälper till att beskriva skärmarna i sin exakta form och stil. Tillsammans bygger vi en klickprototyp för att definiera flödet som blir den enda referensen för våra visuella designexperter. Detta är ett integrerat steg i vår webbdesigntjänst för att manifestera det möjliga resultatet.
9.
Definiera UI-riktlinjer – Guidebladet för utvecklare
Fördelarna med att göra empatikartläggning är många. Vi tror att det tar bort partiskhet från våra mönster och anpassar teamet till en enda, delad förståelse för användarens empati som vad de leder, ser, gör eller lyssnar på. Vi upptäcker sedan svagheter i vår forskning, avslöjar användarnas behov som användaren själva kanske inte ens är medvetna om, förstår vad som driver användarnas beteenden som slutligen styr oss mot vad användaren känner eller tänker.
